Socialización familiar y ajuste psicosocial: un análisis transversal desde tres disciplinas de la psicologia

Enrique Gracia, Fernando García, Marisol Lila

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-6922-7

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: psicologia

Any ed.: 2008

No cap reduir la raó d'ésser d'aquest treball a contrastar un model teòric, el tradicional model bidimensional de la socialització familiar, adoptant la perspectiva de tres disciplines: la psicologia social de la família, els mètodes i dissenys d'investigació en psicologia i la psicologia comunitària. L'estudi associat a un projecte d'innovació educativa, també ha buscat guanyar en interdisciplinaritat i transversalitat amb la finalitat d'evitar en l'alumne la sensació de inconnexió en els diferents models teòrics en ús en cada disciplina.

Altres formats:

eBook