Social Rights and Policies in the European Union

Coeditor: Tirant Lo Blanch

Any ed.: 2016

Format: 15 x 21,5 cm.

Aquest llibre presenta els drets socials en la UE per a comprendre millor la complexitat de les fonts legals de la UE, la distribució de les competències o el funcionament del sistema institucional de la UE. Així mateix, aquesta monografia reflexiona sobre els desafiaments actuals per a l'efectivitat dels drets socials davant el crític escenari econòmic i financer.

Aquest llibre tracta de ser una eina útil tant per a estudiants com para investigadors. Pel que fa als estudiants, presenta els drets socials en la UE per a comprendre millor la complexitat dels fonts legals de la UE , la dificultat de la distribució de les competències entre la UE i els estats membres, així com el complex funcionament del sistema institucional de la UE. En relació amb els investigadors, aquesta monografia comparteix igualment una reflexió profunda sobre els desafiaments actuals per a l'efectivitat dels drets socials davant un escenari econòmic i financer crític, en tenir en compte els desenvolupaments més recents així com les sinergies i els esforços conjunts del Consell d'Europa i de la UE.