Si saberes xica grisa / La luz enferma

Idioma: català, castellà

Coeditor: Asociación Náyade

Any ed.: 2010

En «Si sabers, xica grisa», Ivan Carbonell -com a guanyador de nou d'aquests Premis- redobla la seua aposta per la incertesa com a recurs narratiu i ens concita a un viatge sentimental carregat de records sempre massa condicionats per a poder estar segurs a través d'ells del propi present. D'una manera poca convencional però precisa, «La luz enferma», de Miguel Ángel Martínez, ens dibuixa fragments d'una convivència indòcil i crítica amb ella mateixa; una parella que entre llibres i llumins no acaben de consumir-se.

Carbonell Iglesias, I. [Ivan] & Martínez García, M. . [Miguel Ángel] (2010). Si saberes xica grisa / La luz enferma. Universitat de València.

Carbonell Iglesias, Ivan y Martínez García, Miguel Ángel. Si saberes xica grisa / La luz enferma. Universitat de València, 2010.

CARBONELL IGLESIAS, Ivan y MARTÍNEZ GARCÍA, Miguel Ángel. Si saberes xica grisa / La luz enferma. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7669-0.

Carbonell Iglesias, Ivan y Martínez García, Miguel Ángel. Si saberes xica grisa / La luz enferma. Valencia: Universitat de València; 2010. 190 p.