Second Language Acquisition and Teaching English as a Foreing Language

Begoña Clavel-Arroitia

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 44

ISBN: 978-84-370-8924-9

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2012

Enquadernació: rústica

Format: 21 x 29 cm

Pàgines: 152 pp.

10,00 €

Sinopsi

Detalles

L'objectiu principal d'aquest llibre és oferir als estudiants una visió general bàsica però completa del camp de l'adquisició de segones llengües i l'ensenyament de llengües estrangeres. La gran majoria dels estudiants en el programa d'Estudis d'Inglés aspira a convertir-se en part de la professió docent, per la qual cosa aquest volum els ofereix l'oportunitat de reflexionar sobre alguns dels factors importants en la forma s'adquireix el llenguatge, après i ensenyat. Aquest llibre ha sigut escrit perquè puga ser utilitzat solament, però també han aportat altres activitats en línia que poden ser utilitzades per a complementar aquest volum (en particular la unitat didàctica centrada en la preparació d'una programació de classe), però també pot utilitzar-se com a material per a altres assignatures amb programes similars.

Citació

Clavel-Arroaitia, B. [Begoña] (2012). Second Language Acquisition and Teaching English as a Foreing Language. Universitat de València.

Clavel-Arroaitia, Begoña. Second Language Acquisition and Teaching English as a Foreing Language. Universitat de València, 2012.

CLAVEL-ARROAITIA, Begoña. Second Language Acquisition and Teaching English as a Foreing Language. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8924-9.

Clavel-Arroaitia, Begoña. Second Language Acquisition and Teaching English as a Foreing Language. Valencia: Universitat de València; 2012. 152 p.

Copiar al portapapeles