Rusia, en vísperas de su futuro

Antonio Colomer Viadel, Carlos Flores Juberías, eds.

Col·lecció: Oberta, 90

ISBN: 978-84-370-5498-8

Matèria: història, sociologia i política

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2002

Malgrat el persistent desafiament del secessionisme, de la crisi econòmica, de l'enfrontament interinstitucional i de la corrupció rampant, la Federació Russa segueix sent encara avui en dia un dels més importants actors en l'escena política internacional. Comprendre a Rússia - açò significa, entendre com en governen les seus institucions, què proposen les seues principals forces polítiques, quines són les exigències dels nacionalismes d'un i altre signe, com ha evolucionat el seu federalisme, de quina manera la seua economia pugna per eixir endavant, fins quin punt ha canviat la seua societat i què esperen els russos de les nacions del seu voltant i de la resta del món- resulta essencial per a comprendre el món en que vivim. Rusia, en vísperas de su futuro pretén brindar aquesta visió global, actualitzada i rigorosa del present i del passat més immediat de Rússia, de la mà d'alguns dels més reputats experts espanyols i russos sobre la matèria.

Citació

Colomer Viadel, A. [Antonio] & Flores Juberías, C. [Carlos] (2002). Rusia, en vísperas de su futuro. Universitat de València.

Colomer Viadel, Antonio y Flores Juberías, Carlos. Rusia, en vísperas de su futuro. Universitat de València, 2002.

COLOMER VIADEL, Antonio y FLORES JUBERíAS, Carlos. Rusia, en vísperas de su futuro. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5498-8.

Colomer Viadel, Antonio y Flores Juberías, Carlos. Rusia, en vísperas de su futuro. Valencia: Universitat de València; 2002. 240 p.

Copiar al portapapeles