Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano»

Isabel Tamarit, Amparo Zacarés, Javier Gracia

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-7603-4

Matèria: filosofia

Idioma: castellà

Any ed.: 2010

Enquadernació: rústica

Format: 21 x 30 cm

Pàgines: 142 pp.

11,00 €

Disponible en formato electrónico:

Sinopsi

Detalles

El text de Rousseau ens proposa una revolucionària forma d'entendre l'educació moral i religiosa, el progrés social i humà, que va provocar convulsions a la societat de la seua època. Encara avui la proposta rousseauniana genera discussió i crítiques que mereixen la nostra atenció. No podia ser d'una altra manera quan s'ha de donar resposta a preguntes com té sentit tornar a considerar el sentiment i la consciència com a guia de la nostra conducta moral?, pot conduir-nos la religió natural a un retrobament amb el nostre ser més autèntic i lliure?, es poden obviar en un pla educatiu les referències a l'educació moral i religiosa de l'individu?, en quins termes ha de plantejar-s'hi el discurs sobre la tolerància? El text que presentem obre de forma inevitable nostra reflexió.

Citació

Isabel Tamarit, A. Z. [Amparo Zacarés] , J. G. [Javier Gracia] (2010). Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Universitat de València.

Isabel Tamarit, Amparo Zacarés, Javier Gracia. Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Universitat de València, 2010.

ISABEL TAMARIT, Amparo Zacarés, Javier Gracia. Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7603-4.

Isabel Tamarit, Amparo Zacarés, Javier Gracia. Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Valencia: Universitat de València; 2010. 142 p.

Copiar al portapapeles