Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano»

Isabel Tamarit, Amparo Zacarés, Javier Gracia

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-7603-4

Matèria: filosofia

Any ed.: 2010

El text de Rousseau ens proposa una revolucionària forma d'entendre l'educació moral i religiosa, el progrés social i humà, que va provocar convulsions a la societat de la seua època. Encara avui la proposta rousseauniana genera discussió i crítiques que mereixen la nostra atenció. No podia ser d'una altra manera quan s'ha de donar resposta a preguntes com té sentit tornar a considerar el sentiment i la consciència com a guia de la nostra conducta moral?, pot conduir-nos la religió natural a un retrobament amb el nostre ser més autèntic i lliure?, es poden obviar en un pla educatiu les referències a l'educació moral i religiosa de l'individu?, en quins termes ha de plantejar-s'hi el discurs sobre la tolerància? El text que presentem obre de forma inevitable nostra reflexió.

Gracia, J. [Javier] & Rousseau, J. J. [Jean Jacques] & Tamarit López, I. [Isabel] & Zacarés, A. [Amparo] (2010). Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Universitat de València.

Gracia, Javier y Rousseau, Jean Jacques y Tamarit López, Isabel y Zacarés, Amparo. Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Universitat de València, 2010.

GRACIA, Javier y ROUSSEAU, Jean Jacques y TAMARIT LÓPEZ, Isabel y ZACARÉS, Amparo. Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7603-4.

Gracia, Javier y Rousseau, Jean Jacques y Tamarit López, Isabel y Zacarés, Amparo. Rousseau. Leyendo la «Profesión de fe del vicario saboyano». Valencia: Universitat de València; 2010. 142 p.