Mètode, 85. Viure amb el canvi climàtic

El repte d'un nou canvi climàtic

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Bienvenido León, professor de periodisme científic de la Universitat de Navarra és el coordinador de l'últim número de MÈTODE, 'Viure amb el canvi climàtic: El repte d'un nou canvi cultural', que recull articles des de diferents perspectives de James Painter (Universitat d'Oxford), Maxwell Boykoff (Universitat de Colorado-Boulder), Paula Casal (Universitat Pompeu Fabra), Pablo Ángel Meira (Universitat de Santiago de Compostel·la) i Francisco Heras Hernández (CENEAM).El número ha comptat també amb la col·laboració de l'artista valenciana Mery Sales, i ofereix també dues anàlisis en profunditat de les relacions entre ciència i literatura: Carles Lalueza-Fox a la polèmica sobre l'últim llibre de Nicholas Wade que reprèn la idea de les races o l'article d'anàlisi sobre la relació de l'obra del premi Nobel de Literatura Patrick Modiano amb els animals.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 85. Viure amb el canvi climàtic. El repte d'un nou canvi climàtic. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 85. Viure amb el canvi climàtic. El repte d'un nou canvi climàtic. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 85. Viure amb el canvi climàtic. El repte d'un nou canvi climàtic. Valencia: Universitat de València. ISBN 9771133398852.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 85. Viure amb el canvi climàtic. El repte d'un nou canvi climàtic. Valencia: Universitat de València; 116 p.