Mètode, 79. Camins de ciència

Viatges científics a l'avantguarda de l'avenç del coneixement

Martí Domínguez Romero, dir.

Camins de Ciència. Viatges científics a l'avantguarda de l'avenç del coneixement' és el monogràfic d'aquest número, coordinat pel professor Josep Maria Camarasa i centrat en els viatges científics. Hi col·laboren Xurxo Mariño, Xavier Bellés, Albert Masó, Ramon Folch, Antonio González Bueno, Josep Batlló, Raimon Sucarrats Riera i Dolors Llopart. L'artista valencià Juan Olivares, participa amb una sèrie d'il·lustracions basades en la novel·la 'Viatge al centre de la Terra' de Jules Verne. A més de les seccions habituals, el número compta amb una entrevista a Josep Maria Llovet (ICREA) sobre les investigacions en matèria de càncer, i un reportatge del periodista científic Xavier Duran sobre la distància entre les dues cultures del saber, la científica i la humanista. Finalment el número incorpora un reportatge sobre el Kruger National Park (KNP), un dels parcs naturals més grans del món, que compleix 115 anys des de la seua creació.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 79. Camins de ciència. Viatges científics a l'avantguarda de l'avenç del coneixement. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 79. Camins de ciència. Viatges científics a l'avantguarda de l'avenç del coneixement. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 79. Camins de ciència. Viatges científics a l'avantguarda de l'avenç del coneixement. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-79-v.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 79. Camins de ciència. Viatges científics a l'avantguarda de l'avenç del coneixement. Valencia: Universitat de València; 112 p.