Mètode,78. La luz de la evolución

Aplicaciones biotecnológicas de la teoría evolutiva

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Coordinat pel Catedràtic de Genètica, Fernando González Candelas "La llum de l'evolució: Aplicacions biotecnològiques de la teoria evolutiva" és el monogràfic d'aquest número que ve acompanyat de l'obra de de l'artista valenciana Tania Blanco. La millora genètica animal, la genètica de la conservació, els estudis evolutius del virus VIH, la lluita contra la resistència als antibiòtics o els avanços evolutius en el combat contra el càncer són abordats en aquest número. El coordinador, presenta a més, una interessant relació entre la teoria evolutiva i els tribunals a través de les aplicacions forenses de les filogènies moleculars que es van fer servir, per exemple, en el cas Maeso. El número recull també articles sobre les tortuguetes o Triops, la relació de l'escriptor Pío Baroja amb la ciència, el curiós cas del pòlip de Trembley, els zootopònims, o les entrevistes a l'escriptor Màrius Serra o al profesor de la Universitat de Harvard Howard Gardner. La tribuna del delegat del CSIC en Brussel·les Jorge Velasco i les seccions dels col·laboradors habituals completen la revista.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode,78. La luz de la evolución. Aplicaciones biotecnológicas de la teoría evolutiva. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode,78. La luz de la evolución. Aplicaciones biotecnológicas de la teoría evolutiva. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode,78. La luz de la evolución. Aplicaciones biotecnológicas de la teoría evolutiva. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-78-c.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode,78. La luz de la evolución. Aplicaciones biotecnológicas de la teoría evolutiva. Valencia: Universitat de València; 112 p.