Mètode, 73. La fuerza del mundo

La energía en la era postindustrial

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: química

Coordinat pel socioecòleg Ramon Folch, guardonat amb el premi Ones Mediterrània, aquest nombre està dedicat a l'energia, un element indispensable per al progrés, l'accés del qual regula cada dia les condicions de vida de les societats humanes. A més, coneixereu a l'historiador de la ciència Dominique Pestre i descobrireu per què hi ha un cràter en Mercuri amb el nom d'Ausiàs March, quina relació tenia Spinoza amb el fenomen de la llum i la ciència òptica o com ha evolucionat l'Hospital General de València, que es va fundar fa 500 anys. Amb l'exemplar del número de primavera trobareu a més el pòster del CSIC per a celebrar el Dia de la Fascinació per les Plantes: un joc que té a Goethe, Mendel i Darwin entre els seus protagonistes. Sebastián Nicolau i Pepa L. Poquet il·lustren el número oferint un contrapunt artístic a través de les seues obres, creades per a aquest monogràfic sobre l'energia.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 73. La fuerza del mundo. La energía en la era postindustrial. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 73. La fuerza del mundo. La energía en la era postindustrial. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 73. La fuerza del mundo. La energía en la era postindustrial. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-73-c.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 73. La fuerza del mundo. La energía en la era postindustrial. Valencia: Universitat de València; 112 p.