Mètode, 70. Quan es crema el bosc

L'impacte del foc en els ecosistemes

Martí Domínguez Romero, dir.

En l'Any Internacional dels Boscos, la revista 'Mètode' dedica un monogràfic a un dels perills als quals s'enfronten aquests ecosistemes: els incendis forestals. Coordinat per Artemi Cerdà, catedràtic de Geografia de la Universitat de València i un dels investigadors sobre incendis forestals amb més prestigi internacional, el monogràfic analitza els incendis des d'una perspectiva científica. El número, també dedica un dossier a l'Albufera de València en el 25 aniversari de la seua declaració com a Parc Natural. A més, el catedràtic d'Història de la Ciència, Josep Lluís Barona, ens descobreix la figura del metge de Dénia Francesc Torrent-Guasp, un cardiòleg les investigacions del qual van canviar la forma d'entendre el cor. Tot açò, acompanyat d'entrevistes i suggerents articles, i de les habituals seccions de la revista sobre agricultura ecològica, història, cuina i ciència, didàctica o astronomia.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 70. Quan es crema el bosc. L'impacte del foc en els ecosistemes. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 70. Quan es crema el bosc. L'impacte del foc en els ecosistemes. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 70. Quan es crema el bosc. L'impacte del foc en els ecosistemes. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-70-v.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 70. Quan es crema el bosc. L'impacte del foc en els ecosistemes. Valencia: Universitat de València; 132 p.