Mètode 62. Tot sobre la mare

Maternitats, entre la ciència i la consciència

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Tot sobre la mare: maternitats, entre la ciència i la consciència és el títol d'aquest número, que dedica el seu monogràfic central a la maternitat amb un itinerari a través del cos femení, l'embaràs i el part. Coordinat per Maria Lozano Estivalis, està il·lustrat per Carmen Calvo, Eulàlia Valldosera i Ángeles Serna.En aquest número s'analitza diversos aspectes relacionats amb la maternitat, des de l'evolució històrica de la ginecologia i del part fins a la visió de la mare a través dels mitjans de comunicació i de l'art. Compta també amb diversos articles d'actualitat, com el dedicat a les plantes invasores dins el territori valencià o una reflexió al voltant de la utilització de l'anglès en la ciència actual. Articles sobre el metge Adolfo Gil y Morte i una entrevista amb el catedràtic de genètica Fernando González completen el número, a més de les habituals seccions.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode 62. Tot sobre la mare. Maternitats, entre la ciència i la consciència. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode 62. Tot sobre la mare. Maternitats, entre la ciència i la consciència. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode 62. Tot sobre la mare. Maternitats, entre la ciència i la consciència. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-62.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode 62. Tot sobre la mare. Maternitats, entre la ciència i la consciència. Valencia: Universitat de València; 128 p.