Retos y perspectivas de la discriminación laboral por razón de género

María Amparo Ballester Pastor

ISBN: 978-84-9134-110-9

Matèria: dret

Any ed.: 2017

Pàgines: 246

Aquesta obra realitza una anàlisi crítica, concisa, clara i pràctica dels temes de l'àmbit de la discriminació laboral per raó de gènere. L'autora analitza exhaustivament la jurisprudència del TJUE, del TC i del TS, per tal de configurar un mapa de la situació. S'inicia amb una descripció de conceptes i institucions bàsiques de la protecció antidiscriminatòria tant a Espanya com a la Unió Europea. Aborda també la bretxa salarial i l'acció afirmativa, mostrant com l'ordenament espanyol ha aplicat mecanismes per a la igualtat real. Dedica un capítol a la conciliació de responsabilitats i a la coresponsabilitat, presentant les tendències que provenen de la UE i que obliguen a un replantejament de pressupostos. L'últim capítol, el més nou, tracta de l'efectivitat de la normativa antidiscriminatòria com l'últim repte per a la igualtat real.

Ballester Pastor, M. A. [María Amparo] (2017). Retos y perspectivas de la discriminación laboral por razón de género. Universitat de València.

Ballester Pastor, María Amparo. Retos y perspectivas de la discriminación laboral por razón de género. Universitat de València, 2017.

BALLESTER PASTOR, María Amparo. Retos y perspectivas de la discriminación laboral por razón de género. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-110-9.

Ballester Pastor, María Amparo. Retos y perspectivas de la discriminación laboral por razón de género. Valencia: Universitat de València; 2017. 246 p.