Índex del llibre:

Retos de la contabilidad y la auditoría en la economía actual

Homenaje al profesor Vicente Montesinos Julve

Rosa Mª Dasí González, Mª Amparo Gimeno Ruiz, coords.

ISBN: 978-84-9133-157-5

Matèria: economia

Idioma: castellà, anglès

Any ed.: 2018

Pàgines: 774

Altres formats:

eBook

El llibre recull 51 aportacions que donen compte dels reptes que els docents, investigadors i professionals de la comptabilitat hauran d’afrontar durant els pròxims anys, però també i sobretot del pòsit que ha deixat l’obra del professor Montesinos, que sens dubte seguirà sent un referent per als professionals i investigadors de la comptabilitat durant molts anys. El principal propòsit dels treballs que recull el llibre és plantejar-se quins són els reptes als quals ha de donar resposta la comptabilitat i l’auditoria des d’una perspectiva integradora, abordant tant l’àmbit de les empreses com el de les administracions públiques. En aquest volum es deixa patent la petjada que ha deixat la trajectòria del professor en el desenvolupament de la recerca científica en comptabilitat i auditoria a Espanya, en què ha iniciat pautes veritablement significatives. Les seues aportacions han fet créixer el prestigi universitari de la comptabilitat i auditoria, contribuint notablement a assolir l’altura que mereixen.