+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

Índex del llibre:

Retórica creativa

Programas de ideación publicitaria

F. Xavier Ruiz Collantes

Col·lecció: Aldea Global, 7

ISBN: 978-84-370-4210-7

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: castellà

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2000

Enquadernació: rústica

Format: 16 x 24 cm.

Pàgines: 242 pp.

Disponibilitat: En existències

17,43 €

Altres formats:

eBook

Sinopsi

Detalles

La retòrica creativa és un mètode rigorós, sistemàtic i amb un alt nivell de formalització, que possibilita que, en els processos de creativitat de missatges publicitaris, el subjecte dispose d'un mapa conceptual en el que apareixen, de forma exhaustiva i ordenada, les diferents vies que es poden seguir per a generar idees. Alhora, el mètode permet controlar, a cada moment, els resultats obtinguts, tenint sempre presents les vies alternatives que queden per explorar per a crear noves solucions. Aquest llibre presenta un mètode innovador i eficaç per a generar i analitzar idees de missatges publicitaris. Es tracta d'una obra indispensable per a tots aquells que, des de l'àmbit professional o acadèmic, pretenen aprofundir en el coneixement i la pràctica dels processos de creació i anàlisi dels missatges publicitaris i de tot tipus de missatges de caràcter persuasiu.