Análisis empírico en el sectro turístico español, 2015

ISBN: 978-84-370-9862-3

Matèria: economia

Any ed.: 2015

A través de casos reals, l'autor descriu en aquest quadern com diferents líders han abordat els processos de transformació de les seues organitzacions en temps difícils, amb el propòsit de fer aflorar els denominadors comuns de l'èxit o del fracàs en aquests processos complexos. Analitzar amb rigor les oportunitats sobre com competir, abordar els canvis quan procedeixen, involucrant correctament l'organització, ha afectat l'esdevenir dels seus negocis, ha reduït la incertesa interna i ha assegurat la sostenibilitat que tant preocupa als consells de família i d'administració. Les lliçons d'aquests casos són per a pensar, i són replicables les metodologies utilitzades, així com les actituds i comportaments a fomentar per part dels líders i els seus equips, denominadors comuns claus per a l'èxit o el fracàs de tot procés de millora.

Camisón Zornoza, C. [César] & Forés Julián, B. [Beatriz] & Puig Denia, A. [Alba] (2015). Rentabilidad del capital y crecimiento en el mercado de la empresa familiar vs no familiar. Análisis empírico en el sectro turístico español, 2015. Universitat de València.

Camisón Zornoza, César y Forés Julián, Beatriz y Puig Denia, Alba. Rentabilidad del capital y crecimiento en el mercado de la empresa familiar vs no familiar. Análisis empírico en el sectro turístico español, 2015. Universitat de València, 2015.

CAMISÓN ZORNOZA, César y FORÉS JULIÁN, Beatriz y PUIG DENIA, Alba. Rentabilidad del capital y crecimiento en el mercado de la empresa familiar vs no familiar. Análisis empírico en el sectro turístico español, 2015. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9862-3.

Camisón Zornoza, César y Forés Julián, Beatriz y Puig Denia, Alba. Rentabilidad del capital y crecimiento en el mercado de la empresa familiar vs no familiar. Análisis empírico en el sectro turístico español, 2015. Valencia: Universitat de València; 2015. 68 p.