Índex del llibre:

Renovación y reestructuración de destinos turísticos en áreas costeras

Marco de análisis, procesos, instrumentos y realidades

J. Fernando Vera Rebollo, Isabel Rodríguez Sánchez, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial, 11

ISBN: 978-84-370-8863-1

Matèria: geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2012

Altres formats:

eBook

El present text arreplega diferents treballs i reflexions sobre els processos de renovació experimentats per destinacions i àrees turístiques, en l'àmbit nacional i internacional, alhora que mostra la complexitat i importància del tema objecte d'estudi, d'acord amb les profundes transformacions que està experimentant el mercat turístic. Els autors han adoptat una visió crítica dels diferents vessants de la renovació de destinacions, para arribara una sistematització d'experiències basades en estratègies i polítiques, amb aplicació de diferents eines i instruments. L'anàlisi dels projectes de renovació i els processos escomesos mostren escenaris complexos mentre que l'anàlisi d'experiències posa també de manifest la necessitat d'afrontar la renovació des d'un enfocament holístic de la destinació turística.