Relatos de la edad madura

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-6234-1

Matèria: filologia

Submatèries: altres

Coeditor: Vicerectorat d'Extensió Universitària

Any ed.: 2005

El programa universitari per a majors "La Nau Gran" va nàixer en 1999. El programa té set itineraris currículars: història de l'art, geografia i història, humanitats, psicologia, ciències de la salut, econòmiques i jurídiques i ciències bàsiques, amb un total de 900 hores lectives de docència presencial i tres cursos. Els alumnes grans fan 450 hores del seu pla d'estudis en grups petits. Els alumnes de La Nau Gran també poden participar de les classes dirigides a estudiants de les diferents titulacions i compartir amb ells, horaris, aules i professors. A més a més, els alumnes poden fer activitats físiques i esportives (balls, tai-txi, ioga, etc.), d'iniciació a les noves tecnologies, de voluntariat (cultural, mediambiental, amb discapacitats, amb menors amb risc...), de coneixement en la nostra llengua, i aprofundir en els temes d'actualitat gràcies als cicles de conferències (sociologia, política, genètica, salut, etc.), entre altres.