Relatos de la edad madura

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-6234-1

Matèria: filologia

Submatèries: altres

Coeditor: Vicerectorat d'Extensió Universitària

Any ed.: 2005

El programa universitari per a majors "La Nau Gran" va nàixer en 1999. El programa té set itineraris currículars: història de l'art, geografia i història, humanitats, psicologia, ciències de la salut, econòmiques i jurídiques i ciències bàsiques, amb un total de 900 hores lectives de docència presencial i tres cursos. Els alumnes grans fan 450 hores del seu pla d'estudis en grups petits. Els alumnes de La Nau Gran també poden participar de les classes dirigides a estudiants de les diferents titulacions i compartir amb ells, horaris, aules i professors. A més a més, els alumnes poden fer activitats físiques i esportives (balls, tai-txi, ioga, etc.), d'iniciació a les noves tecnologies, de voluntariat (cultural, mediambiental, amb discapacitats, amb menors amb risc...), de coneixement en la nostra llengua, i aprofundir en els temes d'actualitat gràcies als cicles de conferències (sociologia, política, genètica, salut, etc.), entre altres.

VV.AA. (2005). Relatos de la edad madura. Universitat de València.

VV.AA. Relatos de la edad madura. Universitat de València, 2005.

VV.AA. Relatos de la edad madura. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6234-1.

VV.AA. Relatos de la edad madura. Valencia: Universitat de València; 2005. 96 p.