Relaciones Intergubernamentales: Estado-Comunidades Autónomas

Matèria: dret

Coeditor: Tirant lo Blanch

Any ed.: 2009

Centrant-se especialment en el cas de Comunitat Autònoma Valenciana, aquest llibre aborda l'estudi de les Relacions Intergovernamentals verticals entre l'Estat i les Comunitats Autònomes, mentre que peça clau en l'articulació del model d'organització territorial espanyol; fins al punt de configurar-se com una exigència constitucional per a fer compatibles els principis d'unitat i autonomia que es dóna suport dit model. Fins al moment no existeix cap estudi sobre les relacions intergovernamentals entre Estat i Comunitat Valenciana que abordi de manera integral tot aquest complex entramat. Aquest dèficit en el seu tractament justifica la realització d'aquesta obra, que ofereix la possibilitat de clarificar i sistematitzar el marc de les relacions entre ambdues Administracions, necessitat d'un veritable esforç d'enginyeria constitucional.

Ridaura Martínez, M. J. [María Josefa] (2009). Relaciones Intergubernamentales: Estado-Comunidades Autónomas. Universitat de València.

Ridaura Martínez, María Josefa. Relaciones Intergubernamentales: Estado-Comunidades Autónomas. Universitat de València, 2009.

RIDAURA MARTÍNEZ, María Josefa. Relaciones Intergubernamentales: Estado-Comunidades Autónomas. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7470-2.

Ridaura Martínez, María Josefa. Relaciones Intergubernamentales: Estado-Comunidades Autónomas. Valencia: Universitat de València; 2009. 218 p.