Readings in English Phonetics and Phonology

Rafael Monroy-Casas, M. Inmaculada Arboleda-Guirao, eds.

Col·lecció: Iulma Monographs

ISBN: 978-84-370-9455-7

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2013

Els col·laboradors d'aquest volum han tractat de combinar la teoria amb la pràctica de l'ensenyament de la fonètica i la fonologia de l'anglès britànic. Aquest llibre de lectures facilitarà als estudiants informació fiable i actualitzada en aspectes essencials tant a nivell segmental com supra-segmental.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Altres formats:

eBook

L'ensenyament de la fonètica i la fonologia de l'anglès britànic a estudiants universitaris sovint es basa en una presentació bàsica i sense crítica de fets, com se solen representar en publicacions clàssiques com la de Gimson-Cruttenden, Collins & Pixes, Roach, Car, etc. Malgrat que aquests presenten una agradable visió canònica de l'idioma, existeix el perill que els estudiants acaben posseint una opinió quasi dogmàtica de la fonologia de l'anglès, amb poc coneixement d'altres visions i perspectives. En un intent de superar aquesta limitació, els col·laboradors en aquest volum han tractat de combinar la teoria amb la pràctica a l'hora d'abordar diferents aspectes de la fonologia de l'anglès. El resultat és aquest llibre de lectures que amb sort facilitaran als estudiants informació fiable i actualitzada en aspectes essencials tant a nivell segmental com supra-segmental.