Product Documents

Química orgànica general (2a ed.)

Ramon Mestres i Quadreny, Salvador Gil i Grau

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 14

ISBN: 978-84-370-3329-7

Matèria: ciències

Submatèries: química

Idioma: català

Any ed.: 1998

Aquest text està orientat cap a la comprensió de la relació existent entre l'estructura i les propietats dels composts orgànics. En la primera part del llibre s'estudien els diversos grups funcionals en les estructures més senzilles i les propietats físiques i químiques associades a aquests grups. La segona part es dedica a l'estudi dels factors estructurals i a explicar de quina manera la complexitat estructural modifica les propietats dels grups funcionals estudiats abans.

Citació

Gil i Grau, S. [Salvador] & Mestres i Quadreny, R. [Ramon] (1998). Química orgànica general (2a ed.). Universitat de València.

Gil i Grau, Salvador y Mestres i Quadreny, Ramon. Química orgànica general (2a ed.). Universitat de València, 1998.

GIL I GRAU, Salvador y MESTRES I QUADRENY, Ramon. Química orgànica general (2a ed.). Valencia: Universitat de València, 1998. ISBN 978-84-370-3329-7.

Gil i Grau, Salvador y Mestres i Quadreny, Ramon. Química orgànica general (2a ed.). Valencia: Universitat de València; 1998. 324 p.

Copiar al portapapeles