Química general para las ciencias ambientales

Remedios González Luque

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8170-0

Matèria: ciències

Submatèries: química

Any ed.: 2011

Aquest llibre tracta de subministrar a l'estudiant un coneixement dels principis fonamentals de la Química que li permetran abordar amb la base adequada altres assignatures i li ajude en el seu futur desenvolupament professional. Escrit i dissenyat per a estudiants, cada capítol introdueix, primer la teoria i mostra a continuació, les aplicacions relacionades amb el medi ambient.

Altres formats:

eBook

Aquest llibre s'ajusta al programa de l'assignatura de Química, situada en el pla d'estudis per al grau en Ciències Ambientals. Es tracta de subministrar a l'alumnat un coneixement dels principis fonamentals de la Química que li permetran abordar amb la base adequada altres assignatures i li ajude en el seu futur desenvolupament professional. Escrit i dissenyat per a estudiants, cada capítol introdueix primer els conceptes teòrics i, a continuació, mostra les aplicacions i repercussions en fenòmens relacionats amb el medi ambient. Per aclarir els conceptes, s'acompanyen diferents exercicis intercalats. Al final de cada capítol, es presenta una sèrie d'exercicis i qüestionis tipus test, que serveixen a l'alumnat per reforçar els conceptes introduïts i com a eina d'autoavaluació dels coneixements adquirits.