Purpureae Vestes V: Textiles, Basketry and Dyes

In the Ancient Mediterranean World

J. Ortiz, Carmen Alfaro, L. Turell, MJ Martínez, eds.

ISBN: 978-84-370-9451-9

Matèria: art, història

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2016

Aquest volum és el cinquè de les publicacions «Purpureae Vestes», que des del 2004 i amb una freqüència bianual, recullen els ‘Simposia Internacionals sobre Tèxtils i Tints del Mediterrani antic’ i el seu entorn cultural. Les recents recerques sobre el tèxtil han permès un gir copernicà quant a l'acceptació de la importància que la producció i el comerç de matèries primeres i productes acabats (en general) van tenir per a la societat grecorromana i les seves àrees properes. L'estudi del tèxtil antic està de moda. L'exigència de l'anàlisi d'una sèrie de fenòmens lligats al mateix, ja siguin centrals o col·laterals, ho mostren com un element prioritari en el desenvolupament de la productivitat, el comerç i l'economia de les societats mediterrànies antigues. Aquest llibre inclou una molt variada gamma de temes.

Alfaro Giner, C. [Carmen] & Martínez García, M. J. [María Julia] & Ortiz García, J. [Jónatan] & Turell, L. [Luis] (2016). Purpureae Vestes V: Textiles, Basketry and Dyes. In the Ancient Mediterranean World. Universitat de València.

Alfaro Giner, Carmen y Martínez García, María Julia y Ortiz García, Jónatan y Turell, Luis. Purpureae Vestes V: Textiles, Basketry and Dyes. In the Ancient Mediterranean World. Universitat de València, 2016.

ALFARO GINER, Carmen y MARTÍNEZ GARCÍA, María Julia y ORTIZ GARCÍA, Jónatan y TURELL, Luis. Purpureae Vestes V: Textiles, Basketry and Dyes. In the Ancient Mediterranean World. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9451-9.

Alfaro Giner, Carmen y Martínez García, María Julia y Ortiz García, Jónatan y Turell, Luis. Purpureae Vestes V: Textiles, Basketry and Dyes. In the Ancient Mediterranean World. Valencia: Universitat de València; 2016. 282 p.