Índex del llibre:

Psicobiologia de l'esport i de l'activitat física

Ferran Suay i Lerma, ed.

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 107

ISBN: 978-84-370-6898-5

Matèria: ciències, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: biologia, psicologia

Idioma: català

Any ed.: 2008

L'avenç de les ciències de la vida i la divulgació de les seues aportacions han fet que el gran públic es familiaritze amb les perspectives biològiques en molts àmbits del coneixement. L'esport, como a fenomen de masses de gran abast mediàtic, no és alié a aquest fet, i els conceptes biològics han esdevingut habituals en els mitjans de comunicació. Les anàlisis i els enfocaments de caire biològic són necessaris per a entendre, i modificar quan cal, el comportament de les persones que practiquen l'esport o, més genèricament, l'activitat física.

Altres formats:

eBook

L'avenç de les ciències de la vida i la divulgació de les seues aportacions han fet que el gran públic es familiaritze amb les perspectives biològiques en molts àmbits del coneixement. L'esport, com a fenomen de masses de gran abast mediàtic, no és alié a aquest fet, i els conceptes biològics han esdevingut habituals en els mitjans de comunicació. Les anàlisis i els enfocaments de caire biològic són necessaris per a entendre, i modificar quan cal, el comportament de les persones que practiquen l'esport o, més genèricament, l'activitat física. En aquest volum es presenten les contribucions de diversos estudiosos vinculats a les universitats de la nostra àrea lingüística, que han fet un esforç per aproximar als estudiants de Psicologia o de Ciències de l'Esport, alguns dels temes més rellevants d'aquest camp d'estudi.