Prosopagnosia / Espejos / Ja plou, ja plou.

IV Premis Bancaixa-Universitat de València d'escriptura de creació. Narrativa breu

Pau Giner Blasco, María José Ruiz Rodrigo, Orland Verdú

ISBN: 978-84-370-6921-0

Matèria: filologia

Submatèries: general

Idioma: català, castellà

Coeditor: Asociación Náyade

Any ed.: 2007

De nou, tres són els relats guanyadors que han obtingut els IV Premis Bancaixa-Universitat de València d'Escriptura de Creació en la modalitat de narrativa breu, dos en valencià i un en castellà. En l'enigmàtic Prosopagnosia, el Turco, un famós dinosaure i un gos amb jersei verd de llana són alguns dels ambigus personatges que l'autor d'aquest conte seu a la taula d'"un joc més enllà del raonable" i de la realitat. Espejos ens projecta les divagacions del seu protagonista en una atmosfera alhora noctàmbula i asfixiant. Els dubtes, el desig i la rutina són els vèrtexs d'un triangle íntim que amenaça de trencar-se en mil trossos. I en Ja plou, ja plou. un filòleg octogenari desperta un matí feliç i disposat a concloure la seua obra universal, fins que encén el televisor.

Articles nous