Product Documents

Primeros pasos en un laboratorio de dermofarmacia y productos cosméticos

Una guía práctica sobre seguridad y efectividad de formulaciones tópicas

Sergio del Río, Verena Santer, César E. Serna, Alicia López, Virginia Merino

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 80

ISBN: 978-84-9134-499-5

Matèria: ciències, medicina

Submatèries: química

Any ed.: 2019

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 94

El lector podrà trobar, al llarg d'aquestes pàgines, una guia pràctica d'utilitat per a l'estudiant que vulga iniciar-se en un laboratori cosmètic, ja que s’hi mostren, de manera clara i mitjançant l'ús d'exemples pràctics, tots els elements que cal considerar a l'hora d'avaluar l'efectivitat i seguretat d'un producte cosmètic o dermofarmacèutic. L'augment massiu de nous productes cosmètics comporta l'exigència de garanties sobre el producte acabat. Aquestes garanties sanitàries inclouen: bones pràctiques de fabricació, qualitat dels ingredients utilitzats i composició, etiquetatge i publicitat, avaluació de la seguretat, notificació al Portal Europeu de Notificació de Productes Cosmètics, expedient d'informació sobre el producte, gestió d'efectes no desitjats i obligació d'informar sobre els riscos per a la salut humana. Tot això ha donat lloc a l'aparició de la dermofarmàcia, que es defineix com la branca de la farmàcia que estudia, fabrica i expèn productes de cosmètica no relacionats amb patologies. El present volum inclou capítols que tracten d'algunes d'aquestes garanties sanitàries i mostrarem com poder abordar-les des del laboratori de dermofarmàcia i productes cosmètics.

Del Río Sancho, S. [Sergio] & Santer, V. [Verena] & Serna Jiménez, C. E. [César E.] & López Castellano, A. [Alicia] & Merino Sanjuán, V. . [Virginia ] (2019). Primeros pasos en un laboratorio de dermofarmacia y productos cosméticos. Una guía práctica sobre seguridad y efectividad de formulaciones tópicas. Universitat de València.

Del Río Sancho, Sergio y Santer, Verena y Serna Jiménez, César E. y López Castellano, Alicia y Merino Sanjuán, Virginia. Primeros pasos en un laboratorio de dermofarmacia y productos cosméticos. Una guía práctica sobre seguridad y efectividad de formulaciones tópicas. Universitat de València, 2019.

DEL RÍO SANCHO, Sergio y SANTER, Verena y SERNA JIMÉNEZ, César E. y LÓPEZ CASTELLANO, Alicia y MERINO SANJUÁN, Virginia. Primeros pasos en un laboratorio de dermofarmacia y productos cosméticos. Una guía práctica sobre seguridad y efectividad de formulaciones tópicas. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-499-5.

Del Río Sancho, Sergio y Santer, Verena y Serna Jiménez, César E. y López Castellano, Alicia y Merino Sanjuán, Virginia. Primeros pasos en un laboratorio de dermofarmacia y productos cosméticos. Una guía práctica sobre seguridad y efectividad de formulaciones tópicas. Valencia: Universitat de València; 2019. 94 p.