Primera piel / «¡(...)!» / De nits i de silencis

Jaime Abad Montesinos / David G. Borrero / Ainoa Lorca

ISBN: V-4168-2011

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana, filologia espanyola

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2011

Aquest número 30 de les publicacions de l'Aula de Poesia recull les obres guardonades amb el premi Bancaixa-Universitat de València d'escriptura de creació 2010-2011. Així, en la modalitat de poesia en castellà s'ha resolt el premi ex a equo a les obres «Primera piel» de Jaime Abad Montesinos i «¿(...)!» de David G. Borrero per decisió del jurat format per Xelo Candel, Antonio Méndez Rubio i José L. Falcó. En la modalitat de poesia en valencià i vista la proposta del jurat format per: Marc Granell, Begonya Pozo i Manel Marí, actuant com a secretaria Mercedes Quilis, s'ha resolt concedir el premi a l'obra «De nits i de silencis» d'Ainoa Lorca Navarro.

Abad Montesinos, J. [Jaime] & García Borrero, D. [David] & Lorca Navarro, A. [Ainoa] (2011). Primera piel / «¡(...)!» / De nits i de silencis. Universitat de València.

Abad Montesinos, Jaime y García Borrero, David y Lorca Navarro, Ainoa. Primera piel / «¡(...)!» / De nits i de silencis. Universitat de València, 2011.

ABAD MONTESINOS, Jaime y GARCÍA BORRERO, David y LORCA NAVARRO, Ainoa. Primera piel / «¡(...)!» / De nits i de silencis. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN V-4168-2011.

Abad Montesinos, Jaime y García Borrero, David y Lorca Navarro, Ainoa. Primera piel / «¡(...)!» / De nits i de silencis. Valencia: Universitat de València; 2011. 42 p.