Primer Encuentro de la Radioastronomía Española

"Memorial Lucas Lara"

J.C. Guirado, I. Martí-Vidal, J.M. Marcaide, eds.

ISBN: 978-84-370-6754-4

Matèria: ciències

Submatèries: física

Idioma: anglès

Any ed.: 2007

Enquadernació: cartoné

La radioastronomia és avui essencial per a l'exploració de l'univers i s'ha convertit en una gran generadora de tecnologia avançada. Complementa de manera fonamental estudis en altres bandes de l'espectre electromagnètic i, de vegades, revela objectes i fenòmens invisibles en aquestes bandes. En Espanya, la radioastronomia és una disciplina jove, però la qualitat de les investigacions portades a terme és equiparable a la dels països amb una major tradició científica. Al maig de 2006 els radioastrònoms espanyols es van reunir a València amb motiu de "la Primera Trobada de la Radioastronomia Espanyola". Aquest llibre és el resultat d'aquella Trobada i conté les contribucions científiques dels participants, així com les contribucions de radioastòonoms estrangers de distingida trajectòria científica convidats especialment a la Trobada. Aquest volum és, en definitiva, un fidel reflex de les investigacions actuals i dels projectes futurs dels radioastrònoms espanyols i una referència única per a conèixer el potencial de la radioastronomia espanyola.

Guirado, J. [J.C.] & Marcaide, J. [J.M.] & Martí-Vidal, I. [I.] (2007). Primer Encuentro de la Radioastronomía Española. "Memorial Lucas Lara". Universitat de València.

Guirado, J.C. y Marcaide, J.M. y Martí-Vidal, I. Primer Encuentro de la Radioastronomía Española. "Memorial Lucas Lara". Universitat de València, 2007.

GUIRADO, J.C. y MARCAIDE, J.M. y MARTÍ-VIDAL, I. Primer Encuentro de la Radioastronomía Española. "Memorial Lucas Lara". Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6754-4.

Guirado, J.C. y Marcaide, J.M. y Martí-Vidal, I. Primer Encuentro de la Radioastronomía Española. "Memorial Lucas Lara". Valencia: Universitat de València; 2007. 262 p.