Prehistòria i cultura ibèrica al País Valencià

Matèria: història

Idioma: català

Any ed.: 2010

Podem estudiar el naixement de la humanitat a partir de troballes i investigacions prehistòriques valencianes? Podem comprendre l'aparició del neolític i les seues característiques generals a partir dels descobriments i restes valencianes? És la cultura ibèrica una civilització equiparable a les seues contemporànies? El present volum intenta donar resposta a aquests interrogants a través de l'estudi dels textos dels investigadors, que ens refermen en la idea que la historia del País Valencià és una historia viva. El cas valencià no és un fenomen regional d'extraradi, sinó que, tot i tenir trets identificadors propis, està interrelacionat amb el seu voltant i és part de la història d'Occident.

Cano i Ferri, P. A. [Pere Antoni] (2010). Prehistòria i cultura ibèrica al País Valencià. Universitat de València.

Cano i Ferri, Pere Antoni. Prehistòria i cultura ibèrica al País Valencià. Universitat de València, 2010.

CANO I FERRI, Pere Antoni. Prehistòria i cultura ibèrica al País Valencià. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7842-7.

Cano i Ferri, Pere Antoni. Prehistòria i cultura ibèrica al País Valencià. Valencia: Universitat de València; 2010. 82 p.