Product Documents

Submatèries: patrimoni artístic

Coeditor: Centre de Documentació d'Art Valencià Contemporani

Any ed.: 2014

Pensades com una anàlisi de les modalitats, aportacions i estratègies artístiques noves, les diferents contribucions al present volum prenen com a marc de referència geogràfic-temporal la Comunitat Valenciana en la dècada de 1990 i intenten pal·liar la falta d’un estudi general que haja posat en valor la captació de les primeres pulsions de globalitat per part de l’art contemporani valencià. A partir del projecte de recerca “Comportaments artístics fi de segle. Precedents de les poètiques de la globalització”, s’hi fa una aproximació als canvis experimentats en els diferents mitjans artístics (fotografia, pintura, cinema, disseny, etc.) i als rumbs que marquen per a les futures realitzacions.

Silvestre Vaño, R. [Ricard] (2014). Precedentes de las poéticas de la globalización desde el contexto artístico valenciano. Universitat de València.

Silvestre Vaño, Ricard. Precedentes de las poéticas de la globalización desde el contexto artístico valenciano. Universitat de València, 2014.

SILVESTRE VAÑO, Ricard. Precedentes de las poéticas de la globalización desde el contexto artístico valenciano. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9184-6.

Silvestre Vaño, Ricard. Precedentes de las poéticas de la globalización desde el contexto artístico valenciano. Valencia: Universitat de València; 2014. 288 p.