Índex del llibre:

Pràctiques de Citologia i Histologia

Xavier Ponsoda Martí, Joan Nácher Rosselló, Asunción Molowny i Carlos López García

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 45

ISBN: 978-84-370-4702-7

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Any ed.: 2000

La citologia i la histologia constitueixen una de les bases fonamentals de la formació universitària en diversos camps de la ciència, com ara el dels biòlegs, el dels metges i el dels veterinaris, però també són bàsiques per a qualsevol persona que tinga interès a conèixer l'estructura dels organismes superiors. Aquest text ens introdueix en el fascinant món de la microscòpia, amb descripcions, esquemes i imatges que permeten identificar les diferents estructures tissulars i comprendre els nivells d'organització de les cèl·lules.