Prácticas de psicología de las organizaciones

Guía didáctica

Laura Lorente, Nuria Tordera, Carolina Moliner Cantos

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-9056-6

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: psicologia

Any ed.: 2013

Útil manual tant per al professorat com per a l'alumnat, doncs presenta una sèrie d'activitats pràctiques, que permetran a l'alumnat aplicar els coneixements teòrics adquirits en el procés de formació en matèria de psicologia organitzacional. D'aquest manera, podran comprendre les explicacions teòriques mitjançant la seua aplicació pràctica a casos reals o similars.

Aquest manual es converteix en una eina útil tant per al professorat com per a l'alumnat, ja que respon a la necessitat de realitzar unes activitats pràctiques en el procés de formació en matèria de psicologia organitzacional. Ofereix als interessats un material útil, amigable i actualitzat que permet desenvolupar les competències necessàries per al desenvolupament de les pràctiques de les assignatures dins del marc teòric de la disciplina. L'alumne/a pot comprendre les explicacions teòriques mitjançant la seua aplicació pràctica a casos reals o similars que podrà trobar-se en el dia a dia de la seua labor professional. Així, per a cadascun dels temes teòrics de l'assignatura, es proposa una sèrie d'activitats que permeten que l'alumne/a aplique els coneixements teòrics adquirits en l'assignatura en situacions reals o simulades.