Product Documents

Sistema integral cuenca del río Mendoza (Argentina)

Mario Alberto Salomón Sirolesi

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 28

ISBN: 978-84-9134-432-2

Matèria: geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2019

Format: 21 x 29,7 cm.

Pàgines: 438

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

El tema desenvolupat està vinculat a l’aigua, el territori i la producció, i se centra en l’elaboració d’un model de gestió renovat per a l’administració del recurs hídric, considerat com un bé públic i estratègic en una àrea representativa de l’oasi de la conca del riu Mendoza. El disseny del model es va realitzar mitjançant la discussió, l’aplicació i l’ajust de marcs conceptuals i teòrics adequats a l’estil de desenvolupament propi de la regió centre oest de l’Argentina. L’estudi abasta el context del sistema administratiu de l’aigua en les conques de les terres seques argentines i es retroalimenta d’experiències nacionals i internacionals, adaptables a la problemàtica local-provincial.

Citació

Salomón Sirolesi, M. A. [Mario Alberto] (2019). Modelo de gestión para la administración hídrica de un área irrigada en proceso de transformación territorial. Sistema integral cuenca del río Mendoza (Argentina). Universitat de València.

Salomón Sirolesi, Mario Alberto. Modelo de gestión para la administración hídrica de un área irrigada en proceso de transformación territorial. Sistema integral cuenca del río Mendoza (Argentina). Universitat de València, 2019.

SALOMóN SIROLESI, Mario Alberto. Modelo de gestión para la administración hídrica de un área irrigada en proceso de transformación territorial. Sistema integral cuenca del río Mendoza (Argentina). Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-432-2 .

Salomón Sirolesi, Mario Alberto. Modelo de gestión para la administración hídrica de un área irrigada en proceso de transformación territorial. Sistema integral cuenca del río Mendoza (Argentina). Valencia: Universitat de València; 2019. 438 p.

Copiar al portapapeles