Plató. Llegir «La República (506b-541b)»

Marta I. Moreno, Martín Pacheco Gil, Guillermo Patiño Díaz-Alejo, Guillermo Quintás Alonso, José Mª Rubio, eds.

Col·lecció: Batxillerat

ISBN: 978-84-370-7474-0

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 2009

Coneixes la radiografia de la societat on vius? Creus que els afers públics s'han de deixar en mans de qui únicament té una bona formació científica? Quins objectius ha de servir la llei? Què és progressar? Plató va parlar amb claredat i nitidesa. Per això, la seua veu s'ha escoltat en totes les èpoques i cultures. El text que tens entre les mans és una invitació al diàleg.

Altres formats:

eBook

Coneixes la radiografia de la societat on vius? Creus que els afers públics s'han de deixar en mans de qui únicament té una bona formació científica? Quins objectius ha de servir la llei? Què és progressar? Totes les afirmacions vertaderes, poden ser justificades amb el testimoni dels sentits? Plató va parlar amb claredat i nitidesa. Per això, la seua veu s'ha escoltat en totes les èpoques i cultures. Tota explicació de Plató que no emasitze la gran actualitat, amaga una clara tergiversació de les seues paraules. El text que tens entre les mans és una invitació al diàleg.

Articles nous