Product Documents

Matèria: geografia

Idioma: català

Any ed.: 2011

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

El present treball cataloga els diferents recursos culturals de Tavernes de Valldigna per tal d'identificar els "elements distintius", tant materials com immaterials, amb què compta aquest municipi i que hauran de constituir el punt de partida per a realitzar una proposta que permeta una millor i més adequada posada en valor dels mateixos, fet que enriquirà l'economia i la societat local. Aquest treball no només presenta una investigació inicial amb aplicació de tècniques i metodologies científiques sinó que les conclusions que aporta constitueixen un conjunt d'idees que pretenen proporcionar un instrument esclaridor per contribuir a assolir un model de desenvolupament a llarg termini més sostenible i ajustat a les demandes ciutadanes.

Citació

Ferrandis Martínez, A. [Adrián] & Noguera Tur, J. [Joan] & Riera Spiegelhalder, M. [Mar] (2011). Pla de recuperació i valorització dels recursos culturals de Tavernes de Valldigna. Universitat de València.

Ferrandis Martínez, Adrián y Noguera Tur, Joan y Riera Spiegelhalder, Mar. Pla de recuperació i valorització dels recursos culturals de Tavernes de Valldigna. Universitat de València, 2011.

FERRANDIS MARTíNEZ, Adrián y NOGUERA TUR, Joan y RIERA SPIEGELHALDER, Mar. Pla de recuperació i valorització dels recursos culturals de Tavernes de Valldigna. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8167-0.

Ferrandis Martínez, Adrián y Noguera Tur, Joan y Riera Spiegelhalder, Mar. Pla de recuperació i valorització dels recursos culturals de Tavernes de Valldigna. Valencia: Universitat de València; 2011. 100 p.

Copiar al portapapeles