Índex del llibre:

Any ed.: 2019

Pàgines: 100

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

El Centre Cultural La Nau de la Universitat desenvolupa el programa Nau Social, projecte d’intervenció socioeducativa que promou la participació i la inclusió social a través de l’art i la cultura com a instruments útils d’integració i cohesió social, generadors de diàleg, enriquiment personal, creativitat artística i coneixement. La proposta expositiva “Paradís del somnàmbul. Miguel Borrego”, que es presenta en aquest catàleg, és afí, complementa i enforteix els objectius del programa d’inclusió social a través de l’art. L’artista plàstic Miguel Borrego ens presenta una proposta molt personal però que parteix del coneixement i l’encontre amb expressions plàstiques d’un grup de persones que pateixen diferents trastorns psicòtics i esquizoafectius. I és des d’aquest complex encontre i reconeixement des d’on Miguel Borrego desenvolupa unes propostes plàstiques que es situen en una frontera molt interessant entre realitat, memòria i signe.