Nueve estudios hispano-cubanos sobre desarrollo local

Indira Betancourt López, Adrián Ferrandis Martínez, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial. Serie Estudios y Documentos.

ISBN: 978-84-370-9666-7

Matèria: geografia

Any ed.: 2015

Format: 21 x 29,5 cm.

En col·laboració entre l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local de la Universitat de València (Espanya) i de la Universitat d'Orient (Cuba), aquest llibre recull nou articles que presenten el 'desenvolupament local' com a eix vertebrador. Es tracta d'una singular i integral visió multidisciplinària, sobre la temàtica del desenvolupament local en els nostres respectius països.

Altres formats:

eBook

La compilació de textos que es presenta en aquest llibre és l'expressió d'una voluntat de col·laboració acadèmica entre els professors i investigadors de l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local de la Universitat de València (Espanya) i de la Universitat d'Orient (Cuba). Un conjunt de nou articles que presenten el "desenvolupament local" com a eix vertebrador. Es tracta d'altres tantes mirades realitzades des d'ambdues ribes atlàntiques, i que procedeixen de diferents àrees del coneixement, amb el que es corrobora que és possible i necessari establir anàlisis integrals, fins i tot multidisciplinàries, a l'hora de diagnosticar i planificar el desenvolupament d'un territori determinat. El volum proporciona al lector una singular i integral visió sobre la temàtica del desenvolupament local en els nostres respectius països.