New Insights into Gendered Discursive Practices: Language, Gender and Identity Construction

Antonia Sánchez Macarro, Ana Belén Cabrejas Peñuelas, eds.

Col·lecció: English in the World Series

ISBN: 978-84-370-9267-6

Matèria: estudis feministes, filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2014

Format: 14 x 22,5 cm.

Amb un discurs i un enfocament feminista orientat a les cultures mediàtiques post-feministes, aquest volum proporciona un coneixement avantguardista dels mètodes d'anàlisi del discurs i com s'apliquen en l'estudi del llenguatge i del gènere en diferents contextos. Una eina inestimable per als investigadors i els estudiants interessats en el llenguatge, el gènere i l'anàlisi del discurs.

Altres formats:

eBook

This volume adopts a discourse and feminist approach to post-feminist media cultures and provides cutting edge knowledge of discourse analysis methods as they apply to the study of language and gender in different contexts. Editors Antonia Sánchez Macarro and Ana Belén Cabrejas Peñuelas bring together key discourse analysts to write about topics such as the construction of gendered identities in the (new) media; young women’s online and offline gendered and sexualized self-representations; and the analysis of discursive practices in the context of higher education. This volume will serve as an invaluable tool for researchers and students interested in language, gender and discourse analysis.

Amb un discurs i un enfocament feminista orientat a les cultures mediàtiques post-feministes, aquest volum proporciona un coneixement avantguardista dels mètodes d'anàlisi del discurs i com s'apliquen en l'estudi del llenguatge i del gènere en diferents contextos. Les editores del volum, Antonia Sánchez Macarro i Ana Belén Cabrejas Peñuelas, reuneixen destacats analistes del discurs que parlen sobre temes com la construcció de les identitats de gènere en els (nous) mitjans de comunicació; les auto-representacions de gènere i sexe de les joves tant en Internet com fora de la xarxa; i l'anàlisi de les pràctiques discursives en el context de l'educació superior. Aquest volum servirà com a eina inestimable per als investigadors i els estudiants interessats en el llenguatge, el gènere i l'anàlisi del discurs.