Música y cultura urbana en la Edad Moderna

A. Bombi, Juan J. Carreras, Miguel A. Marín, eds.

Col·lecció: Oberta, 114

ISBN: 978-84-370-6175-7

Matèria: art, història

Submatèries: teoria i ensenyament, música, història moderna

Any ed.: 2005

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Els assaigs que es recullen comprenen un ampli espectre d'arguments i punts de vista sobre la vida musical a les ciutats d'Europa occidental i de l'Amèrica colonial entre els segles XV i XVIII. La ciutat apareix ací com a entorn privilegiat de la creació musical, posant al descobert el complex entramat de relacions personals i institucionals que la feia possible. Des de la rica experiència de la història local als nous enfocaments socials, culturals i antropològics, el volum reflecteix les actuals inquietuds interdisciplinàries en relació a les pràctiques musicals a les ciutats d'Europa i Amèrica.

Citació

Bombi, A. [Andrea] & Carreras, J. J. [Juan José] & Marín, M. . [Miguel Ángel] (2005). Música y cultura urbana en la Edad Moderna. Universitat de València.

Bombi, Andrea y Carreras, Juan José y Marín, Miguel Ángel. Música y cultura urbana en la Edad Moderna. Universitat de València, 2005.

BOMBI, Andrea y CARRERAS, Juan José y MARíN, Miguel Ángel. Música y cultura urbana en la Edad Moderna. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6175-7.

Bombi, Andrea y Carreras, Juan José y Marín, Miguel Ángel. Música y cultura urbana en la Edad Moderna. Valencia: Universitat de València; 2005. 392 p.

Copiar al portapapeles