Mujeres que bailan bajo la luna / Si o no, o de la incertesa

Beatriz Villarroya Sarriá / Sergi Rosell

ISBN: 978-84-370-5943-3

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Idioma: català

Coeditor: Asociación Náyade

Any ed.: 2004

Aquest llibre conté els dos relats guanyadors, en la modalitat de narrativa breu en castellà i valencià, de la primera edició dels Premis Bancaixa-Unversitat de València d'escriptura de creació. El primer està configurat per set vides de dones amb nom propi i una història particular. Totes elles conformen un mosaic sentimental femení on es troben la soledat, el desànim i l'amor o l'esperança d'aquest. En el segon, el protagonista es veu sorprès per una trucada especial. En despenjar el telèfon, escolta una sèrie de veus entre les que només aconsegueix reconèixer la d'una dona. Intrigat, penja i decideix trucar-la.