Mirades limitades. Imatges des de la presó

AA. DD.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-6348-5

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2006

Presentació de les produccions fotogràfiques sorgides del taller de tècnica audiovisual i fotogràfica que la Universitat de València va desenvolupar al Centre Penitenciari de Picassent. A més d'una selecció de fotografies, s'hi presenta el documental realitzat, dirigit i protagonitzat pel grup de reclusos participants en aquest taller, on reflecteixen les seues històries individuals.

Presentació de les produccions fotogràfiques sorgides del taller de tècnica audiovisual i fotogràfica que la Universitat de València ha desenvolupat al Centre Penitenciari de Picassent. A més d'una selecció de fotografies, s'hi presenta el documental realitzat, dirigit i protagonitzat pel grup de reclusos participants en aquest taller, on reflecteixen les seues històries individuals, resultat final de l'oportunitat de poder comunicar-se amb llibertat o, en les seues pròpies paraules, «sentir-se comunicats». Amb aquest tipus de projectes, la Universitat de València pretén col·laborar en la dignificació de la vida quotidiana de les persones que estan vivint un règim penitenciari, així com fomentar la seua creativitat en diferents nivell.