Miradas y encuentros entre las orillas del Mediterráneo

Joan M. Senent Sánchez, Paz Villar Hernández, eds.

ISBN: 978-84-370-6543-4

Matèria: sociologia i política

Any ed.: 2006

Una mirada més enllà del nostre territori que s'endinsa en l'anàlisi de les situacions educatives i en les necessitats d'intervenció que es plantegen en altres llocs de la terra, amb una connexió evident amb el context valencià i espanyol. La necessitat de la formació intercultural dels educadors socials és un dels objectius que se'n deriven d'aquest projecte.

Senent Sánchez, J. M. [Joan M.] & Villar Hernández, P. [Paz] (2006). Miradas y encuentros entre las orillas del Mediterráneo. Actas de las I Jornadas Mediterráneas sobre Inmigración de la Universitat de València. Universitat de València.

Senent Sánchez, Joan M. y Villar Hernández, Paz. Miradas y encuentros entre las orillas del Mediterráneo. Actas de las I Jornadas Mediterráneas sobre Inmigración de la Universitat de València. Universitat de València, 2006.

SENENT SÁNCHEZ, Joan M. y VILLAR HERNÁNDEZ, Paz. Miradas y encuentros entre las orillas del Mediterráneo. Actas de las I Jornadas Mediterráneas sobre Inmigración de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6543-4.

Senent Sánchez, Joan M. y Villar Hernández, Paz. Miradas y encuentros entre las orillas del Mediterráneo. Actas de las I Jornadas Mediterráneas sobre Inmigración de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2006. 230 p.