Mètode, 65. Nano. Transformant el món amb la nanotecnociència

Martí Domínguez Romero, dir.

La nanotecnociència és la protagonista del número 65 de Mètode, coordinat pels investigadors Guillermo Muñoz-Matutano i Fernando Sapiña. Un monogràfic realitzat per investigadors espanyols i estrangers en aquest camp, entre ells el darrer Premi Nacional de Recerca, Eugenio Coronado, que explica que en un futur pròxim la nanociència serà «un dels vehicles més potents per a reestructurar els models econòmics» gràcies a les seues aplicacions en el camp de l'energia, la biologia, la química o la medicina. A més, inclou dues entrevistes a dos referents internacionals de la investigació en nanotecnologia: George Whitesides i Robert Langer, i s'ha comptat amb la col.laboració de diversos artistes que treballen i exploren el nanoart. Tot açò acompanyat d'interessants articles d'actualitat com un document sobre l'empremta de l'arquitecte Antoni Gaudí en un desconegut parc de Sant Boi de Llobregat.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 65. Nano. Transformant el món amb la nanotecnociència. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 65. Nano. Transformant el món amb la nanotecnociència. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 65. Nano. Transformant el món amb la nanotecnociència. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-65-0.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 65. Nano. Transformant el món amb la nanotecnociència. Valencia: Universitat de València; 128 p.