Mètode, 64. La mirada de Galileu: 400 anys d'astronomia moderna

Martí Domínguez Romero, dir.

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

El monogràfic d'aquest número, coordinat per Manel Perucho i Joan Ferrando repassa el desenvolupament de l'astronomia des de les primeres observacions amb el telescopi de Galileu Galilei en 1609 fins a l'actualitat. A més, es completa amb l'entrevista a tres astrònoms de la UV: Juan Fabregat, Jon Marcaide i José María Martí i la col.laboració dels artistes Nassio Bayarri i Fuencisla Francés. Aquest número conté també un suggeridor article d'Emma Darwin, rebesnéta de Charles Darwin, sobre la família del científic i una entrevista amb Janet Browne, biògrafa del naturalista anglès. En la secció d'actualitat, a més de les seues habituals seccions, presenta un interessant article de Pau Carazo sobre la capacitat de comptar dels animals i un extens document de Simón Fos i Mª Ángeles Codoñer sobre l'agret, una planta de la qual ens descobreixen curiositats sorprenents.

Martí Domínguez Romero, d. [dir.]Mètode, 64. La mirada de Galileu: 400 anys d'astronomia moderna. Universitat de València.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 64. La mirada de Galileu: 400 anys d'astronomia moderna. Universitat de València.

MARTÍ DOMÍNGUEZ ROMERO, dir. Mètode, 64. La mirada de Galileu: 400 anys d'astronomia moderna. Valencia: Universitat de València. ISBN 1133-3987-64.

Martí Domínguez Romero, dir. Mètode, 64. La mirada de Galileu: 400 anys d'astronomia moderna. Valencia: Universitat de València; 128 p.