Sinopsi
Detalles
Aquest número dedica el seu monogràfic a l'anàlisi de les relacions entre ciència i publicitat des d'una perspectiva històrica, però també a com els governs s'han servit de la ciència per a configurar una imatge davant de la població o d'altres països. Coordinat per Matiana González Silva i Àlvar Martínez Vidal, inclou articles de Stefan Pohl Valero, Enrique Perdiguero, Melissa Smith,Mark Walker, Tilly Tansey, Jesús Purroy, Guillem Cifré.
A més a més, es completa amb les seccions habituals en les que han col.laborat Enriqueta Vercher, Anna Mateu, Manuel Porcar, M. Orts, Jorge Velasco, Ferran Zurriaga, Rafael Cebrián Gimeno, Josep Lluís Barona, Vicente Aupí, Carles Santana, Vicent Martínez, Alberto Fernández-Soro, Fernando Sapiña, Fernando Ballesteros, Albert Masó, Jorge Wagensberg i el Gabinet de Didàctica del Jardí Botànic de la Universitat de València.