Vicent Rosell Clari, Carlos Hernández Sacristán, coord.

ISBN: 978-84-370-9552-3

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Coeditor: Nau Llibres

Any ed.: 2014

Fruit d'una trobada interdisciplinària entre la psicologia del llenguatge, la logopèdia i la lingüística clínica orientada a l'estudi d'alteracions del llenguatge d'etiologia central apareix el protocol que ací es presenta. Sota el rètol habilitats metalingüístiques naturals s'atén una dimensió que cal designar com a meta-cognitiva dels fets de conducta verbal, és a dir, aquella que permet entendre el llenguatge com un particular objecte d'experiència per al seu usuari i, al mateix temps, com a instrument comunicatiu, la posada en joc de la qual, es troba sotmesa a monitoratge i control estratègic (no necessàriament conscient o declaratiu). El volum s'aproxima a aqueix tipus de factor que permeten inscriure el llenguatge dins del domini dels processos psicològics superiors.

Hernández Sacristán, C. [Carlos] & Rosell Clari, V. [Vicent] (2014). MetAphAs. Protocolo de exploración de habilidades metalingüísticas naturales en la afasia. Universitat de València.

Hernández Sacristán, Carlos y Rosell Clari, Vicent. MetAphAs. Protocolo de exploración de habilidades metalingüísticas naturales en la afasia. Universitat de València, 2014.

HERNÁNDEZ SACRISTÁN, Carlos y ROSELL CLARI, Vicent. MetAphAs. Protocolo de exploración de habilidades metalingüísticas naturales en la afasia. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9552-3.

Hernández Sacristán, Carlos y Rosell Clari, Vicent. MetAphAs. Protocolo de exploración de habilidades metalingüísticas naturales en la afasia. Valencia: Universitat de València; 2014. 168 p.