Matemáticas económico-empresariales, 2a ed.

Carlos Ivorra Castillo

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 2

ISBN: 978-84-370-7366-8

Matèria: ciències

Submatèries: matemàtiques

Any ed.: 2008

Aquesta presentació del programa de Matemáticas económico-empresariales allibera a la docència de les traves que imposa prendre notes i, per tant, afavoreix la productivitat de l'explicació del professor. Aquest text es concep com un complement a les classes, i inclou el material teòric així com una col·lecció de problemes per treballar la matèria. El llibre proporciona una panoràmica clara dels conceptes fonamentals de l'assignatura, i un esbós de la classe de problemes que l'alumen s'haurà d'enfrontar. L'exposició, sent substantiva, està generada en funció de la participació de l'alumne en la classe i en les tutories. Aquest alliberament que comporta disposar del material, permet al professor destacar tots els aspectes rellevants de la matèria tractada relacionats amb altres situacions similars o més generals.

Ivorra Castillo, C. [Carlos] (2008). Matemáticas económico-empresariales, 2a ed. Universitat de València.

Ivorra Castillo, Carlos. Matemáticas económico-empresariales, 2a ed. Universitat de València, 2008.

IVORRA CASTILLO, Carlos. Matemáticas económico-empresariales, 2a ed. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7366-8.

Ivorra Castillo, Carlos. Matemáticas económico-empresariales, 2a ed. Valencia: Universitat de València; 2008. 132 p.