Matemáticas económico-empresariales, 2a ed.

Carlos Ivorra Castillo

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-7366-8

Matèria: ciències

Submatèries: matemàtiques

Any ed.: 2008

Aquesta presentació del programa de Matemáticas económico-empresariales allibera a la docència de les traves que imposa prendre notes i, per tant, afavoreix la productivitat de l'explicació del professor. L'exposició, sent substantiva, està generada en funció de la participació de l'alumne en la classe i en les tutories. Aquest alliberament que comporta disposar del material, permet al professor destacar tots els aspectes rellevants de la matèria tractada relacionats amb altres situacions similars o més generals.

Altres formats:

eBook

Aquesta presentació del programa de Matemáticas económico-empresariales allibera a la docència de les traves que imposa prendre notes i, per tant, afavoreix la productivitat de l'explicació del professor. Aquest text es concep com un complement a les classes, i inclou el material teòric així com una col·lecció de problemes per treballar la matèria. El llibre proporciona una panoràmica clara dels conceptes fonamentals de l'assignatura, i un esbós de la classe de problemes que l'alumen s'haurà d'enfrontar. L'exposició, sent substantiva, està generada en funció de la participació de l'alumne en la classe i en les tutories. Aquest alliberament que comporta disposar del material, permet al professor destacar tots els aspectes rellevants de la matèria tractada relacionats amb altres situacions similars o més generals.