Filologia
Submaterias:
-
Televisión de proximidad en Europa
Hi ha centenars d'emissores regionals a la UE amb un grau de desenvolupament i de penetració molt desigual. En el cas de la televisió local, les emissores es compten per milers. S'hi analitza la situació a cadascun dels països, tant des de la perspectiva regional com des de la local i la urbana. Saber més26,45 € -
22,40 €
-
La comunicació en democràcia
La vinculació entre societat democràtica i comunicació exigeix una reflexió sobre l'abast de les esferes privada i pública, així com un repàs de les teories sobre l'opinió pública. En aquesta obra s'esbossen també els camins que haurien de seguir la societat civil, els mitjans de comunicació i el sistema polític per a una reconstrucció de la democràcia. Saber més14,42 € -
Retórica creativa
Un mètode innovador i eficaç alhora per analitzar idees de missatges publicitaris, que desvela les operacions bàsiques que permeten generar idees publicitàries. El llibre ofereix noves perspectives als qui s'interessen per l'estudi dels processos comunicatius i de la generació d'idees creatives. Saber més17,43 € -
Teorías de la comunicación
Les teories de la comunicació s'han consolidat, des d'un pluralisme teòric, com una de les línies d'investigació i un dels àmbits de docència més importants de les ciències socials. Al llibre es pot veure com les teories de la comunicació aporten un pensament rigorós i creatiu a l'estudi de la comunicació i, alhora, se'n delimita l'objecte d'estudi, en constant reconstrucció. Saber més17,43 € -
Història de la comunicació: València, 1790-1898
Un llibre interpretatiu que, en reconstruir la realitat dels mitjans de comunicació valencians del segle XX, no defuig l'anàlisi dels fets històrics, per la qual cosa juga amb conceptes clau per entendre el naixement de la contemporaneïtat. No es tracta d'una nova lectura del passat valencià, sinó d'aclarir el pes dels mitjans de comunicació en la transformació social. Saber més21,03 € -
Fonaments de la comunicació
Són molts els estudiants que s'inicien en les Ciències de la Informació dins d'alguna de les tres branques de la carrera: Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat. A partir dels coneixements bàsics, aquest llibre fa un repàs de les nocions més conegudes pels estudiants vinculades al camp de la comunicació (Gramàtica del text, Física, Lingüística, Sociologia ...) per aprofundir posteriorment en els nous conceptes comunicatius. Aquest manual esdevé una eina bàsica de gran utilitat per la formació teòrica dels futurs comunicòlegs. Saber més20,00 € -
La infografía
Després d'una vasta i sistemàtica investigació de més de mil fotografies aparegudes en premsa i en Internet, s'han analitzat i descobert els criteris que converteixen les infografies en vàlides des del punt de vista comunicatiu, tot observant la seua interacció amb els altres elements gràfics de la comunicació. Una obra indispensable per al coneixement del fet comunicatiu. Saber més17,43 € -
Windows on the World: Media Discourse in English
Una contribució elaborada des d'observatoris diferents sobre la significació i el paper dels discursos mediàtics difosos en anglès mitjançant els missatges públics. Els autors incideixen en les innombrables varietats del llenguatge en funció dels mitjans utilitzats en la seua difusió -dels més tradicionals als més innovadors- i en funció, també, del context i els receptors als qui van destinats. Saber més19,00 € -
Mostrar para decir
Degut a la seua càrrega intrínseca de subjectivitat, les subtils estratègies comunicatives són una matèria de difícil estudi si no se situa en les coordenades internes del seu discurs vital, que es planteja com el resultat d'una intersecció entre el fet de mostrar la imatge i l'esforç interpetatiu que en requereix la comprensió, el que permet «humanitzar-ne» el significat. Saber més17,00 €