(Ìndexs onomàstic i toponímic)

Joan Iborra, ed.

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes

ISBN: 978-84-370-9118-1

Matèria: història

Submatèries: història moderna

Idioma: català

Coeditor: Ajuntament de Borriana

Any ed.: 2017

Aquest annex clou l’edició de la Crònica de la ínclita y coronada ciudad de València de l’historiador Martí de Viciana encetada l’any 2002 amb l’edició del Libro tercero i acabada l’any de 2013 amb l’estudi introductori i l’edició final del controvertit Libro segundo. Ha estat més d’una dècada dedicada a transcriure i anotar l’estudi històric més important del País Valencià durant segles al qual donem fi amb aquest índex toponomàstic que abraça la crònica sencera, és a dir, els tres Libros que la integren. Hom pretén posar a l’abast del lector el vastíssim inventari de personatges, genealogies, indrets i topònims recollits per Viciana, molts dels quals han caigut en desús. Per a un maneig més òptim, atesa la quantitat d’entrades que ocupa, s’ha dividit l’índex en dos grans apartats: el toponímic i l’onomàstic.

Iborra Gastaldo, J. [Joan] (2017). Martí de Viciana: Crónica de la ínclita y coronada ciudad de Valencia y de su reino. (Ìndexs onomàstic i toponímic). Universitat de València.

Iborra Gastaldo, Joan. Martí de Viciana: Crónica de la ínclita y coronada ciudad de Valencia y de su reino. (Ìndexs onomàstic i toponímic). Universitat de València, 2017.

IBORRA GASTALDO, Joan. Martí de Viciana: Crónica de la ínclita y coronada ciudad de Valencia y de su reino. (Ìndexs onomàstic i toponímic). Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-370-9118-1.

Iborra Gastaldo, Joan. Martí de Viciana: Crónica de la ínclita y coronada ciudad de Valencia y de su reino. (Ìndexs onomàstic i toponímic). Valencia: Universitat de València; 2017. 180 p.