Product Documents

Manual de Treball Social (2a ed.)

M. José de Rivas Huesa

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 37

ISBN: 978-84-370-5485-8

Matèria: sociologia i política

Idioma: català

Any ed.: 2002

Amb el reconeixement del dret de les persones a la satisfacció de les seues necessitats i de l'obligació social corresponent, sorgeix un nou concepte de treball social, diferent al d'assistència social anterior, que es posa al servei de l'acompliment dels drets humans. Des d'un enfocament humanista i crític, relacionant la teoria social amb les dades empíriques, aquest manual planteja una reflexió actualitzada dels processos sociohistòrics que han originat aquest nou concepte i pràctica de treball social, alhora que introdueix el lector en l'anàlisi dels problemes socials més rellevants en l'actualitat, en els seus efectes sobre persones i grups concrets, i en polítiques i metodologies d'intervenció social que es discuteixen i es configuren avui en dia, des de l'àmbit local fins al transnacional.

Citació

Rivas Huesa, M. J. [M. José de] (2002). Manual de Treball Social (2a ed.). Universitat de València.

Rivas Huesa, M. José de. Manual de Treball Social (2a ed.). Universitat de València, 2002.

RIVAS HUESA, M. José de. Manual de Treball Social (2a ed.). Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5485-8.

Rivas Huesa, M. José de. Manual de Treball Social (2a ed.). Valencia: Universitat de València; 2002. 254 p.

Copiar al portapapeles